joi, 2 august 2007

Intr-o clipa


Cresc. Adun toate experientele care ma pot ajuta sa-mi dau seama ce e viata, toti oamenii de la care cred ca pot invata si toate lucrurile care imi plac. Vreau sa vad cine sunt, ce vreau si incotro ma indrept. Nu am crezut niciodata oamenii care au afirmat ca o persoana sau o intamplare te pot face sa iti dai seama ce vrei. De fapt, nu e vorba ca nu i-am crezut, dar nu intalnisem persoane extraordinare. Si nici nu trecusem prin experiente inaltatoare. Nu stiam cat de tare te poate impresiona o persoana. Probabil nu o voi mai vedea niciodata, dar, chiar daca nu stiu exact in ce fel, cred ca a fost o persoana importanta in viata mea.
Am cunoscut-o la verisoara mea. O cheama Dimitra. E din Grecia. Cred ca daca ai zari-o, nu te-ai mai satura niciodata sa o privesti. E incredibil de frumoasa si are un farmec, care te mentine mereu captivat. E ca acele persoane superbe din filme, e foarte bogata, chiar daca nu cred ca a lucrat o zi in viata ei, iar orice ar face, toate persoanele din jurul ei o privesc fascinate. In zilele petrecute cu ele, m-am simtit divin. In fiecare zi am fost la piscina, la cumparaturi, am visat, si sincer, chiar daca in comparatie cu ele eram ceva de genul, "ratusca cea urata", nu m-am simtit deloc asa.

Un comentariu:

Ela Iliesi spunea...

Mi-a adus aminte de ce zicea Mark Twain

"Keep away from people who try to belittle you ambitions.

Small people always do that, but the really Great make you feel that you, too, can become Great"

Probabil ai intalnit unul din acei oameni "mari". :)