joi, 2 august 2007

Coffeeta

era la laptop cand m-am trezit. prea devreme. m-am indreptat spre cafea. 2 lingurite de zahar si coffeeta. multa coffeeta. m-am asezat la masa. umbre din ceva revista si mi-am indreptat atentia spre televizor. eram la a doua cana. acelasi ritual. zahar. mai mult. si apoi din nou coffeeta. stropi de apa in chiuveta. niste voci la televizor. mi-am mai pus niste coffeeta. nu stiu de ce. imi place. imi plac dependentele. chiar daca suna aiurea sa zici ca esti dependent de coffeeta. mai bine zici ca esti dependent de cafea. dar nu pot sa zic asa ceva pentru ca beau rar. de plictiseala m-am gandit sa mai imi pun o cana. in tot timpul asta, ea a oftat. s-a suparat. a inchis messengerul. l-a deschis la loc. s-a intristat. a plans. si-a suflat nasul. iar a oftat. eu mi-am mai pus cafea. si coffeta. ea a mai plans o data. el e un idiot. eu nu am nevoie de asa ceva.

4 comentarii:

Emanuela Schweninger spunea...

super post..

Audrey spunea...

merci :*

Anonim spunea...

Papucii aia seamana foarte tare cu ai mei =))

Audrey spunea...

:)) papucii tai sunt vedete...:D