marți, 21 august 2007


Nu stiu cum de mi-a venit sa vorbesc despre asa ceva, dar trebuie sa povestesc despre profesorul meu de tenis. In primul rand, mi se pare ca are cea mai misto slujba dintre aproximativ toti oamenii pe care ii cunosc: Joaca toata ziua tenis. Si inca in strainatate. Numai de curand s-a intors aici, deci are si o gramada de bani. E perfect bronzat, arata bine si are o atitudine asa...cool. Cunoaste pe toata lumea si sunt sigura ca in liceu a fost unul dintre tipii aceia populari. Povesteste tot timpul, mereu ma face sa ma simt bine si glumeste non-stop. Dar si eu cred ca numai as glumi daca as face toata ziua ce-mi place.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sa nu te indragostesti de el ca il bagi la inchisoare ;))

Audrey spunea...

:))
pai, de fapt nu intra la inchisoare numai daca se afla...>:)
kidding. :)

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

E intr-adevar cool sa faci ce iti place. Antrenorii cred ca au cel mai fain job ever. Sau stewardesele.

Ela Iliesi spunea...

Mi-ai adus aminte ca incepe turneul :) I am like so going

Audrey spunea...

sau, probabil ca o multime de oameni fac numai ce le place la slujba, dar sincer...eu nu stiam pe nimeni pana sa-l cunosc pe el.
ela, ce turneu? cand? unde?