marți, 14 august 2007

dance!


Melodiile care ma fac fericita;
Tag primit de la Ella. :)
Dupa multe negocieri, razgandiri si taieri de pe lista, am ajuns la un valoros numar de 10. Sorry, mai mult nu pot sa scad.
So, here we go.
1. Bob Sinclair- Sound of freedom. Nu cred ca e nevoie de vre-o explicatie.
2. Claude VonStroke- Who's afraid of Detroit?
Melodia in sine nu e foarte spectaculoasa, dar senzatia pe care o am cand o aud e unica, deoarece am descoperit-o intr-o calatorie de-a dreptul superba, iar de fiecare data cand o aud imi amintesc fragmente din acele zile. 8->
3. Cleopatra Stratan- Numar pana la 1. E melodia preferata a fiicelor surorii mele, iar cand aud melodia, ma gandesc la ele. :)
4. Suie Paparude- Pentru inimi. E melodia preferata a mea si a prietenei mele cele mai bune. Am fost deja la 2 concerte Suie Paparude numai vara asta :D
5. Fergie- Clumsy. Ador zilele in care ma tot indragostesc cate ceva. Dar totusi nu sunt atat de impiedicata.
6. Hellogoodbye- In your arms. Asa vad eu iubirea.
7. Hilary Duff- Why not?
Why not?
8. Panic at the Disco- Lying is the most fun...e foarte lung titlul...in ultimul timp am descoperit mai multe melodii de la ei care ma fac sa ma simt bine, mai este una, ...Nails for Breakfast, Tacks for Snacks. :p
9. Pendulum& Freestylers- Fasten your seatbelt. Imi plac de cand i-am vazut in concert. ;)
si...10. Timberland- The way i are.
Asta a fost tot, tagul merge la toti cei care mi-au vizitat blogul. Neaparat. ;))

2 comentarii:

Diana Adela Martin spunea...

natty sa nu crezi ca nu am observat cum ai incercat sa trisezi la 8. ntz ntz ntz. mi se pare mie sau vad acolo o doamne o a11a melodie?
ei, natty ce ai de zis? ascult

Audrey spunea...

diana, recunosc: sunt vinovata.
dar nu m-am putut abtine :))