miercuri, 22 august 2007

their story

San Francisco al anilor 50'. Femei incantatoare cu rochii si coafuri superbe. Barbati galanti si fermecatori. Totul era sofisticat, de la o invitatie in oras, pana la cinele fastuoase in cinstea oaspetilor.
Au iesit la o terasa a unui restaurant, iar acum povesteau si priveau raul care trecea chiar prin fata restaurantului. Apusul de soare invaluia tot cadrul si facea atmosfera sa fie de poveste. Lumina facea totul sa para umpic rosiatic si astfel, aveai impresia ca traiesti o stare de reverie, de amorteala.
Amandoi se bucurau de o companie excelenta, de o bautura buna si de un asfintit superb. Povestea lor nu era una banala. Se cunoscusera de curand si se simteau bine impreuna. Comunicau uneori, fara cuvinte si zambeau la aceleasi lucruri.
Ea era foarte familiara cu cei din jur. Mereu le zambea strainilor, scria poezii si se plimba in amurg pe strazi. Ii placea luxul si sa se simta iubita.
El...
(to be continued...;)) )

4 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Inceputul unui roman? Ma face sa ma gandesc la Marele Gatsby.

Anonim spunea...

am schimbat blogul, ca nu-mi mai placea ce se petrecea acolo :)).

Feel free to read the 'about' page, ca sa intelegi mai bine :))

Audrey spunea...

hellene, nu am intentionat sa fie inceputul unui roman. am gasit poza pe un site si m-am gandit sa ii fac o descriere. Dar acum...m-am gandit si la o poveste :)

Audrey spunea...

ann, still like your blog :D ;))