miercuri, 22 august 2007

Perfect moments


M-am uitat in zare. Si m-am simtit perfect. Pentru o clipa.
Ador clipele astea. Clipele in care te simti complet fericit si te abandonezi sentimentului. Cand toate simturile tale sunt rasfatate la maximum.
Stateam la soare pe un sezlong, simteam razele puternice ale soarelui, dar si o adiere usoara, mancam nectarine, ascultam muzica si priveam piscina.
Sau dansam, sau ma tineai in brate, sau mancam popcorn in fata televizorului.
Ne plimbam pe strada, vantul imi sufla prin par si radeam amandoua de...nu mai stiu de ce. dar stiu senzatia. :)
Cand m-ai luat in brate si mi-ai facut baloane de sapun, ca sa alerg dupa ele. M-ai felicitat, la sfarsitul anului scolar, sau m-ai salutat, vazandu-ma pe strada.
Cand am gasit rochia perfecta, cand am mers la concertul vostru, sau cand mancam inghetata, citeam Bolero si ascultam muzica. Muzica ta.
Si cand te-am zarit, in noapte, iar tu ma priveai, apoi mi-ai zambit si ai venit la mine. Dupa aceea am stat toti in iarba, am mancat prajituri si am povestit vrute si nevrute.
Iar la mare, la mare toata perioada a continut numai asemenea momente.
Acum stau afara si privesc cerul.
Cu o prietena din generala, inainte de fiecare examen ne imaginam ca suntem pe o plaja pustie, la umbra unui palmier, privim marea, iar un tip superb ne da cu lotiune de protectie solara pe spate. Pentru o asa clipa...

4 comentarii:

Audrey spunea...

Am o nedumerire: cum se scrie ne-vrute? asa?

Ela Iliesi spunea...

Eu spun ca la fel ca nedorit.. nevrut.

Momente frumoase :)

. spunea...

:)) iti dai seama ca nu pot comenta la postul asta ..pt ca esti complet cu capul in nori :P

Audrey spunea...

;))