marți, 21 august 2007

Pe mess...


Alexandra b: noa si c mai faci naty?
Alexandra b: unde esti? akasa?
Natty girl: aha :P
Natty girl: nu stii ceva fain la televizor?
Alexandra b: nuuuuu la mine ii dat pe otv ku prigoana ala k s uita matusamea :))
Natty girl: :))
Natty girl: ooo da vreau sa ma uit la ceva fain; ieri am stat pana la 4 jumate si m-am uitat pe hbo :))
Alexandra b: la ce? =))
Natty girl: camasa de forta, apoi intre vis si insomnie si apoi piratii din caraibe 2 :D
Alexandra b: :)) wow
Natty girl: am avut popcorn da numai la primul film :P, la al doilea o fost fain ca am vorbit cu cineva la telefon tot timpul si ne uitam amandoi la acelasi film, si la al treilea abea ma abtineam sa nu rad ca sa nu ma auda ai mei :))
Alexandra b: tare asa =))
Alexandra b: ioi auzi...iti plc zmeul d la vama veche? si sunrise avenue fairytale gone bad?
Natty girl: prima nu o stiu dar a doua o ador
Natty girl: mi-o trimiti?
You have received 1 file from Alexandra b.
Vama Veche - Zmeul .Mp3
You have received 1 file from Alexandra b.
Dj Rynno feat. Sylvia - Feel.mp3
Natty girl: vaaaai cat am cautat melodia asta pe net si nu am gasit-o
Natty girl: merciii :* :* :*
Alexandra b: :))
Alexandra b: >:D< cu placere
Alexandra b: ioi si asta-mi place:
You have received 1 file from Alexandra b.
Florin Chilian - Zece.mp3
Natty girl: si u ce-ai mai facut?
Alexandra b: pfai nimik ....am stat mai mult
Alexandra b: akuma stii ne renovam bucataria
Alexandra b: si noa am tot facut curat si ajutat pe aici

...

3 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Daaaa, Fairytale gone bad. <3 Si "Zece" e faina de tot.

Ela Iliesi spunea...

ioi :)

I like totally dig the accent.

De-abia am scapat de ala maramauresean.

Audrey spunea...

ela, ioi, pai suntem in ardeal :))
si eu cand m-am intors din bucuresti vorbeam asa ca voi :))
e tare, deci noi folosim ioi si no like...tot timpul. nici nu pot sa-mi imaginez ca atunci cand sunt ofticata sa nu spun un: hai noo ;))