marți, 21 august 2007

Laidback


De cand m-am intors de la mare e foarte liniste. Si bine. Citesc multe reviste, imi scriu la carte si beau Prigat de Grapefruit. Mi-am vopsit niste margele in alb si am invatat sa fac prajitura cu caise a mamei. Am citit "Dama cu camelii", "Gosspi Girl" si am dansat pe balcon cu castile in urechi: i-am descoperit pe cei de la Panic! at the disco. :D
Povestesc mult cu Alexia si merg la cumparaturi. Imi fac popcorn la cuptorul cu microunde si stau toata noaptea sa ma uit la filme pe HBO. Mananc multe dulciuri, mi-e tare dor sa merg la planorism si imi place mult noua mea cana cu "Totul despre litera N" :p
Prind cate-o scena din Survivor, ador The Amazing Race si ma uit la cat mai multe C.S.I. Nu mai reusesc sa gasesc Desperate Housewifes. Dar imi plac pe Pro Cinema: Nascut DJ si Veronica Mars.
Mi-am facut un colaj cu tot felul de pliante pe care le-am primit, insigne, bratara de la peninsula, eticheta celei mai scumpe rochii pe care mi-am luat-o vara asta :)) si biletul de autocar de la mare. Fac exercitii la matematica, iar mai nou ma uit la o gramada de prezentari de moda pe fashion tv. Mi-am si redecorat camera si am mutat din nou mobilierul. Am pus poze si am scris pe pereti. Imi place cum e acum, totul arata foarte boem. :))
Mi-am mai facut o bratara. Si inca un colier, cu margele de la Art&Hobby, iar toate gandurile haotice care imi dansau pana acum prin cap, au disparut. Sau s-au ascuns pe undeva, dar e foarte bine asa, fara ele. Imi place. Ma joc cu Jenny, inca mai primesc cadouri de ziua mea, rad, flirtez mult si abea astept ziua de maine sa merg din nou la tenis. :)



6 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Bravo pentru "Dama cu camelii". Sa vedem si noi poza cu cana. :P Cat despre Desperate Housewives, daca ai vazut toate seriile (3) sa stii ca din toamna revin. In America, la noi nu stiu unde s-a ajuns cu vizionarea. :)

Ela Iliesi spunea...

Ah, imi amintesc de perioada mea cu Panic!.., au fost vremuri nebune.

Mergeau bine mai ales cu Fall Out Boys - Dance Dance.

Cartea mea de amuzament acum e "Bomba Sexy" a lui Lauren Stover. Lejera, de vara

Audrey spunea...

helene, merci, chiar mi s-a parut o carte superba :)
fur camera si fotografiez cana. promise! :))
a, si sincer, eu am inceput sa vizionez Desperate housewifes datorita lui Jesse Metcalfe 8-> dar am aflat ca rolul lui nu a disparut de tot si mai apare cu ceva interesant in curand, adica sper, asa ca nu ma las de neveste disperate ;))

Audrey spunea...

ela, nu ii stiu pe Fall Out Boys. trebuie sa ii caut. :P
e draguta cartea?
eu tocamai am citit despre una cu o poveste foarte simpatica, se numeste "Alergand pe tocuri", iar personajul principal e Natalie :D asa ca vreau sa apuc sa o citesc :)

Diana Adela Martin spunea...

eu am citit de curand blonde de milioane (so paris hilton style) si ghid de vanatoare si pescuit pt fete. likey likey likey

and me also likey: poti sa tii un secret si vreau sa fiu vip (polirom chic)

slava domnului ca au inceput sa editeze astfel de carti :) nu aveam ce citi la bomboanele mele cu menta

Audrey spunea...

par dragute toate :P
am "vreau sa fiu VIP" si mi-a placut la nebunie :)
si bridget jones-rile sunt ok.

imi plac bomboanele cu menta :))