marți, 17 iulie 2007

Sparkle.


Ca tot e vara si e extrem de bine, ma gandeam zilele trecute la momente, locuri si persoane care ma fascineaza. Asa cum o face vara. Mi-au trecut multe lucruri prin cap, dar cel mai mult am ramas sa ma gandesc la Bucuresti. Eu locuiesc in Tg-Mures, care e destul de departe de capitala. E un oras mic si monoton, care sincer, nu prea mi-a placut niciodata. In schimb ador sa vizitez, chiar si cateva zile pe an, Bucurestiul. Poate e din cauza ca nu petrec mult timp aici, dar iubesc agitatia-i specifica, magazinele scumpe de haine, caldura si plimbarile pe bulevardele-i lungi.
Verisoara mea, Timi, locuieste acolo, asa ca atunci cand m-a chemat cateva zile la ea, nu am stat mult pe ganduri.
Acum sunt aici. La ea in apartament. Azi am ajuns. Drumul a fost foarte obositor, dar de cand am ajuns, sunt mereu pe faza, ca sa nu ratez nimic. Am facut o plimbare, am stat la o terasa si acum povestim. E perfect. Maine vreau sa fac cumparaturi. :D
Bine te-am regasit, Bucuresti. Mi-ai lipsit.

10 comentarii:

Melpomene spunea...

nu poti zice de targu mures ca e chiar monoton, dar iti dai seama ca toata lumea se satura sa vada acelasi peisaj in fiecare zi. as vrea sa pot si eu pleca oriunde! dar nu singura si in nici un caz pe caldura asta!
astept sa te intorci sa mai iesim :P

Audrey spunea...

:)

Ela Iliesi spunea...

Daca te mai prind in Bucuresti cand ma intorc de la mare (luni) te duc undeva frumos :)

Audrey spunea...

cred ca luni plec acasa. dar mai vin. :)
si astept sa ma duci undeva frumos. sa nu uiti :P

charlye spunea...

bucurestiul e frumos...
dar linistea unui orasel mic se poate si ea pretui
iar cateodata e bine sa lasi valmaseala orasului si... tot inainte spre munte... alta viata
trup si suflet laolalta se curata de smogul urban...
parerea mea
t.y.

Audrey spunea...

da, un oras mic e relaxant, dar eu acum nu vreau sa ma relaxez. :)
vreau sa simt ca pulsez.
ca si Bucurestiul

Anonim spunea...

Stiu senzatia...Eu stau in tulcea...nu cred ca exista un orasel mai mic..E dragut,dar plictisitor..Si daca vrei sa mergi la facultate si sa ai o cariera trebuie sa te muti..Cand va veni vremea eu ma voi muta la Bucuresti..imi place gandul asta...Si mie imi place bcurestiul,uneori...alteori il urasc..

Ela Iliesi spunea...

Earth to Natty!

Us humans miss you badly :)

Roger, over

Audrey spunea...

:))) ela, ma bucur ca iti lipsesc :* dar am luat o pauza. Nu stiu ce e cu mine dar nu ma mai pot aduna sa povestesc tot ce mi s-a intamplat in ultimul timp. o sa scriu. poate maine :)

Diana Adela Martin spunea...

Natty :) you'd better listen to ella. you really are being missed