luni, 2 iulie 2007


Sunt la verisoara mea de cateva zile. Netu nu prea merge asa ca nu am mai apucat sa scriu de mult. Aseara m-am imbatat. A fost ziua matusii mele si au avut tequila. Dar noua nu ne-au dat. Asa ca azi-noapte, dupa ce au adormit toti, ne-am furisat afara. Cu sticla. Mai mult de plictiseala. Si din curiozitate, normal. Am baut cateva paharele, dupa aia am pus-o deoparte sa nu se vada ca lipseste mult. Apoi am baut ceva visinata. Eu mai multa. Cam prea multa. :)) Am zacut pe podea catva ore, apoi am fost la baie si m-am impiedicat pe scari, am cazut si am ras. Am ras mult. Nimic deosebit. Dar macar nu ne-am mai plictisit, ca zilele trecute. Trebuie sa-mi gasesc ceva de facut.

4 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

Ieri a fost ziua mamei mele. La 53 de ani si-a pus cercei (piercing), how cool is my mom? :p

Ne-am imbatat cu romul din inghetata malanga si-am dansat la un botez la care nu fuseseram invitate.

Zile de dezmat, zic. :)

Audrey spunea...

ace taree!
ur mom is soo cool! :D:D

Melpomene spunea...

lasa ca vi acasa si mai iesim p-afara. dar mai incet cu bautura :)
sau macar cheama-ma si pe mine data viitoare :P

Audrey spunea...

am mai facut de atunci o...party night :)) dar acum sunt acasa. :P