vineri, 6 iulie 2007

Senzatii de vara


Miercuri dupa masa am fost la weekend. Am lenevit pe sezlong, la soare, am stat o groaza la plaja si am ascultat muzica. Soarele nu mai stralucea atat de puternic, dar razele lui calde si mirosul acela de apa limpede, m-au facut sa-mi inchid ochii si sa-mi doresc ca senzatia aceea sa dureze la nesfarsit. Nu a durat mult. Dar a fost perfect. Ascultam si Bob Marley- Bad Boys :) Eram cu Timi. Ea locuieste la Bucuresti. Suntem verisoare, dar are vre-o 24 de ani. Ne vedem foarte rar, cam de vre-o 2 ori pe an, dar de fiecare data cand ma vede, exclameaza cat am slabit. :)) Apoi ma intreaba ce dieta am tinut. Eu nu tin diete. Deci, chiar imi place de ea. :D
Ieri, m-am uitat la desene animate. De cand m-am intors de la verisorii mei, am reintrat in atmosfera mea obisnuita de calm. M-am uitat la PowerPuffGirls. Cand eram mici, eu eram Bubbles. Zsuzsi era Blossom. Nu mai stiu cine era ButterCup, dar si noi salvam lumea. Atunci puteam face orice. Cateodata, vara, am aceeasi senzatie.
Am mancat Milka, am citit Coolgirl si am ascultat-o pe Cleopatra Stratan cu Numar pan la 1. In rest, totul e linistit. Merg la cinema, ies pe afara si beau ice tea...

Niciun comentariu: