sâmbătă, 14 iulie 2007

De ce ador filmul Great Expectations?


Pentru ca Estelle poarta aproape intotdeauna haine verzi.
Pentru ca actiunea si mesajul sunt extrem de evazive, iar melodiile sunt de-a dreptul superbe. Ma fac sa visez.
Pentru ca scenele sexuale sunt atat de intense incat simt ca ma aflu si eu acolo. Nu voi uita niciodata scena sarutului, din copilaria protagonistilor, iar mereu m-a fascinat ideea de a-i poza unui artist. Mi se pare incitant.
Pentru ca ma incanta gratia lui Gwyneth Paltrow.
Pentru ca si eu am o multime de asteptari, care insa cred ca nu se vor materializa, decat intr-o clipa, intr-o secventa dintr-un basm, cu melodii franceze.
Pentru ca ma invaluie farmecul personajelor, a locurilor, si ideea prafuita de iubire neconditionata . Totul se petrece parca pe alt taram. Vreau sa stiu ca si eu, orice as face voi gasi ceva magic.
Pentru ca tanjesc dupa o poveste in care noi sa ne cunoastem, sa ne intelegem, si sa ne simtim, fara cuvinte.
Pentru ca nu pot sa nu imi vad viata ca pe un film, cu umbre verzi, stropi de speranta si muzica expresiva.
Pentru ca si eu plec fara sa imi iau ramas-bun.

2 comentarii:

. spunea...

:) imi place mult cum visezi ..cred ca visam cu totii la un astfel de scenariu happy ....implicit e placut ca din cand in cand sa afli ca nu esti singur si cu capul in nori ..

Audrey spunea...

:p merci denisa.
chiar e bine sa iti dai seama ca nu numai tu visezi. daca am fi singuri, ar fi prea trist.
asa, poate o sa intalnim persoane care au aceelasi vis ca si noi.