vineri, 22 iunie 2007

Happy day...


E vacanta!! :D Abea acum am reusit sa mai scap de oboseala si am inceput sa imi intru in ritm. Azi a fost o zi de-a dreptul...perfecta. Ador atmosfera asta calma si lejera de vara.
Cand m-am trezit am vazut la televizor ca au inceput sa redea un serial, Capsune cu zahar, pe care l-am vazut acum vre-o 3 ani si mi-a placut foarte mult. Sunt niste tineri, la liceu, intr-un oras cu iesire la mare, ... :D
Am fost cu prietena mea cea mai buna la Meli Melo si mi-am luat cercei :P. Am mancat muulta inghetata cu caramel, am citit reviste si am ascultat muzica vesela.
Dupamasa am fost cu mama la cumparaturi si mi-a luat 2 perechi de papuci de la Office. :) Par superficiala dar,... chiar ador papucii de la Office. :)) Stiti, sentimentul acela grozav care iti cuprinde tot corpul atunci cand vanzatoarea iti da punga aceea, plina de vise si dorinte ascunse? Si tu o iei, iar in momentul acela, simti un strop de extaz in tine. :) In fine,... nu e ceva cronic. Doar ca nu-mi pot imagina vara fara cumparaturi.
Asa. Dupa aceea ne-am tot facut masti, gomaje si aiureli dinastea. Acum ma uit la One Tree Hill.
Nu ma mai deranjeaza ca e foarte cald. E bine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

de unde iti iei toate imaginile astea faine? :D

Audrey spunea...

www.deviantart.com
:D