sâmbătă, 9 iunie 2007


Deci, e oficial: A venit vara! Azi am fost pentru prima oara anul asta la piscina, cu Zsuzsi si a fost asaaaa bine! Am stat toata ziua la plaja. Ma incanta toate acele senzatii de vara, ador sa ma bronzez, ador mirosul lotiunii mele de plaja, gustul de inghetata caramel si straciatella, adierea aceea pe care o simti seara pe malul unui lac. Ador vara. Soarele care imi incalzeste corpul si apa care ma face sa vibrez. Azi am purtat pentru prima oara anul acesta slapi. :)) Am inotat, iar apoi am lenevit pe prosop, mirosind, simtind vara. Bine ai venit! Mi-ai lipsit mult.

2 comentarii:

Melpomene spunea...

acuma te-ai trezit si tu ca e vara? :) better late than never :))
abia astept sa iesim prin oras, sa ne cumparam inghetata cu diferite arome si sa barfim ca de obicei ;)
cat despre innotat :D cred ca pot sa-ti tin piept anul asta ca m-am mai antrenat

Audrey spunea...

neh, tot inot mai repede ca tine :))