sâmbătă, 16 iunie 2007

hate new haircut


Nu ma mai tund in viata mea. Arata oribil. Prea scurt. Nu are nici cap, nici coada. De cateva ore stau in fata oglinzii, nerabdatoare sa imi creasca la loc podoaba capilara. Mi l-am si intins cu placa dar arata tot aiurea.
Urasc sa merg la coafor! Mereu cand ajung acolo sunt plina de sperante, dar apoi coafeza mi le...cioparteste pe toate. Niciodata nu sunt multumita de rezultat. Si chiar nu cred ca sunt prea pretentioasa. E asaa scurt.
Si o urasc si pe mama. Pentru ca niciodata nu stie sa zica ceva sa ma binedispuna. Nu poate sa zica si ea ceva dragut? O minciuna nevinovata?
Si stiti ce e cel mai aiurea? Faptul ca tu stai pe scaunul ala la coafor si vezi tot masacrul. Pana la sfarsit, ai ramas deja cu impresia ca arata groaznic. De ce nu ne arata doar rezultatul? Asa cum e in filme?
Nu ma mai tund niciodata.

8 comentarii:

Diana Adela Martin spunea...

:) daca afli remediul acela pt a creste mai repede parul share it. asta e unul din motivele pt care imi e frica de coafor: dc ma tunde dezastruos imi tb luni ca sa arat din nou decent.

merge sa il prinzi in coada?

Audrey spunea...

:P da merge, dar ramane doar un smoc mic :)) of doamne...de fapt, nu arata chiar dezastruos numai ca nu sunt obisnuita cu parul mai scurt. e umpic mai lung decat stilul Cleopatra, doar ca varfurile me se ridica in afara.

Audrey spunea...

de fapt e mai scurt. nush exact :))

Melpomene spunea...

cand te-ai tuns?
ieri cand ne-am vazut inca nu erai tunsa...
si mie mi-e putin groaza.... ma duc saptamana viitoare sa ma tund si nu prea am incredere ca imi va placea... dar voi risca...

Emanuela Schweninger spunea...

tb sa merg la o petrecere si m-am gandit sa imi schimb coafura chiar cu 2 zile inainte.numai ca am iesit de sub mainile tipei cu o gramada de trepte in cap.de curand m-am tuns mai scurt numai ca sa raman cu mai putine.si ma uitam pe poze mai vechi..ce bine arat cu parul lung :((.sa ajung la acelasi nvel cu el si nu ma mai tund.

Audrey spunea...

ella, m-am tuns aseara. dar nu cred ca ma vei vedea tunsa prea curand. :))
silence, si eu mi-am tot zis ca nu ma voi mai tunde, dar ma plictisesc. si apoi iar ma tund. e ca o dependenta :)) si,de azi dimineata ma tot uit in oglinda, asa ca m-am obisnuit deja cu el. sper doar sa-mi stea mai bine decat mi se pare mie.

Anonim spunea...

Heh. Si eu ma tund luni, dar de-abia astept sa-l am din nou scurt.. Adica.. nici nu mai stiu cand l-am avut foarte scurt.. sau .. ba da, pe la gradinita :)).

Si nu te impacienta, eu zic ca trebuie doar sa te obisnuiesti. Si o sa vezi ca o sa creasca mai repede decat crezi :D. Just relax si gandeste-te ca iti sta bine cu orice freza :))

Audrey spunea...

toata lumea se tunde mai nou? ms pt sfat, mystique :)