duminică, 17 iunie 2007

Sunday...


Mananc pepene impreuna cu pisu si ne facem planuri de vacanta. :p Azi a fost o zi destul de draguta. Am fost pe la o prietena care a terminat a 12-a, iar dupa masa am fost la ziua Denisei \:D/. Denisa si Carmen sunt fetele de 3, respectiv 1 an ale surorii mele, Diana. Sunt asa dragute si ma relaxeaza sa merg la ele si sa ne jucam. Carmen e foarte micuta, abia mai zice unele cuvinte si rade toata ziua. Denisa, tipa tot timpul si ii place la nebunie Bob Sinclair. Stie versuri ale melodiilor si daca ii pui videoclipuri danseaza exact ca baiatul ala. :)) De Diana eu nu sunt foarte apropiata, e o diferenta cam mare de varsta intr-e noi, dar e dragut sa merg la ei. Imi dau tot timpul dulciuri =)
Mda...ma duc acum, a inceput ceva film la televizor :)

Niciun comentariu: