joi, 14 august 2008

As scrie mai des. Insa cu cat experimentez mai multe, cu atat mi se pare tot mai prostesc ce gandeam, simteam sau povesteam in trecut. As vrea sa cunosc oamenii si locurile suficient de mult incat sa ma pot declara inteleapta. Dar cheltuiesc mult, nu-mi ascult parintii si fac in principiu toate lucrurile cliseu specifice adolesentilor din filmele americane, iar atunci cand ma gandesc sa povestesc vre-o intamplare pe blog incep sa ma simt frivola. Mi-ar place sa stiu ca sunt superficiala doar la suprafata.
Cand eram mai mica, imi imaginam seara inainte de culcare diferite scenarii. Povestile erau incredibil de palpitante si uneori ma tineau treaza cu orele. Iar in fiecare, eu, personajul principal,aveam 17 ani. Mi se parea asa, o varsta magica. Acum am in realitate 17 ani si ma simt tot eu. Nu s-a schimbat filmul peste noapte si nici nu am inceput sa simt siguranta de sine pe care il avea pesonajul creat de mine acum aproape 10 ani.
Asa ca incerc sa nu mai imi imaginez nimic si cu asta se duce si cheful de scris. Poate ca intr-o zi am sa public o carte geniala. Voi fi genul de tipa care bea multe cafele si poarta conversatii inteligente. Pana atunci insa o sa stau la plaja, o sa beau Pina Colada si o sa va povestesc despre recenta mea vacanta in Grecia!

4 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

Foooarte frumoase pozele, daca-mi zici ca ai fost si in Santorini sunt oficial invidioasa!

Legat de nelinisti, stii ce ziceau fetele din Sex and the city si Oprah? Ca prea incearca toata lumea sa se descopere la 20 de ani. De fapt te cunosti cu adevarat de-abia la 50. "50's are the new 20's". Asa ca avem tot timpul sa devenim intelepte.

Da de scris pe blog, trebuie! Asa, ca sa avem de ce rade cand ne facem mai mari :D

Audrey spunea...

nu am fost in Santorini, noi am stat in Platamonas, dar am vizitat Skiathos, un orasel la fel de dragut ca si Santorini(l-am cautat pe google) ;))

ok, daca Oprah spune ca pot sa ma relaxez, atunci o sa scriu in continuare prostii pe blog.
:P

lara spunea...

m-am regasit in atatea lucruri de aici... natty, sa scri intodeauna chiar si numai pentru tine.

Audrey spunea...

merci mult lara, oricum nu cred ca as renunta vreodata la scris.
:)