miercuri, 19 martie 2008


Ma asteptau de cateva zile niste lepse pe blogul Ellei si m-am hotarat sa incep cu prima, si anume sa povestesc despre inceputurile mele de pupacioasa. :)Mi-a placut mult povestea ta, Ela!
here goes my story,
Imi amintesc ca prin clasa a doua, eram la o zi de nastere cand la un moment dat toata lumea a hotarat sa ne jucam cu sticla. Prietena mea cea mai buna din acea vreme era mai mare decat mine cu vreo 2-3 ani si ea avea un prieten. Sfioasa din fire si fiind cea mai mica de pe acolo, nu am acceptat sa joc si eu decat daca pupicii aveau sa fie numai pe obraz. Nu le mai tin minte nici macar numele baietilor din acea seara si nici nu stiu daca i-am mai revazut de atunci, dar imi amintesc cum roseam cand surprinzator de des se nimerea ca unul sa vina sa ma mai sarute inca o data.

vreau sa aflu despre inceputurile de pupacioasa ale Larei!

13 comentarii:

airin spunea...

Love your quotes from SATC, avem cam aceleasi gusturi in materie de filme;)

Ela Iliesi spunea...

dar stii, frumos e sa intorci si celalaLt obraz :P

BTW, vrei inca o leapsa? :))

Audrey spunea...

airin, ma bucur de cunostiinta ;))

ela, mai trimite lepse k nu ma supar :P

lara spunea...

cand imi gasesc timp raspund... multumesc ca te-ai gandit la mine:)

Annie spunea...

Adoor imaginea asta cu Audrey Hepburn!!!
Am vazut ca o au ca tablou la Ikea. L-as aseza deasupra patului, alaturi de James Dean. Rebelul absolut (fara cauza) langa eleganta absoluta. Just perfect.;)

Audrey spunea...

James Dean si Audrey Hepburn :D
chiar ar arata grozav impreuna.

si eu vreau tabloul ala cu Audrey!

Annie spunea...

Mie imi placea si Natalie Wood... chiar in filmul cu pricina... De ea mi-a placut si alaturi de Warren Beatty, in "Splendoare in iarba".

Audrey spunea...

O cheama ca si pe mine! :P

Am cautat-o pe imdb.com, e superba!

Annie spunea...

Iti recomand sa vezi si filmele. O sa-ti placa. Adica, poate nu subiectul, dar merita vazute. Sunt clasice.:)

George Colang spunea...

cata veselie!

Audrey spunea...

e ironic?

F spunea...

Salut,de fapt nu sunt aici sa comentez,sunt aici sa iti propun un link-exchange,am si eu un blog foarte tanar, http://Aynstein.blogspot.com,daca crezi ca ne putem face reclama reciproc lasa-mi un comment pe blog.
O zi buna!

Mihai spunea...

"vreo", nu "vre-o" !!!!