duminică, 20 ianuarie 2008

Maitreyi, ...

Am gasit astazi (cam tarziu, ce-i drept) o leapsa care ma astepta de mult, pe blogul Larei :)
Trebuie sa iau cartea cea mai apropiata de mine, sa o deschid la pagina 123, sa gasesc a cincea fraza, si sa le scriu apoi, pe urmatoarele 4.
Am pe birou "Maitreyi" de Mircea Eliade.
pagina 123..."Am intalnit-o in zori in biblioteca, unde i-am adus cartile, fiecare cu o dedicatie inocenta, si am imbratisat-o urandu-i viata senina si toata fericirea pe care o merita. Aveam lacrimi in ochi spunandu-i acele cateva cuvinte banale. Mi s-a parut totusi ca era oarecum absenta. S-a desprins din bratele mele mult mai usor ca alteori.
Dupa-amiaza a fost pentru mine o nesfarsita mascarada."
Vreau sa-i dau leapsa Ellei, si Dianei.

8 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

"ă vedem, ă vedem.."

e vorba unui nepotel de-al meu

m-ai prins citind "Pinza de paianjen - Cella Seghi", dar alta era mai apropiata:

"Ca o apa care curge - Marguerite Yourcenar"

asa ca deschidem si la pag 123, incepand cu a 5-a fraza avem..

"Desfatarile lui Eros... Zambetul Afroditei Celeste... Jan avea tot dreptul sa se bucure de norocul ce daduse peste el... Ce, Nathanael l-ar fi oprit la el, pe Splaiul Verde, in serile cand astepta, cu infrigurare, sa vada usa incuiata in urma vreunui musafir nepoftit si pe Sarai deschizandu-si camasa?"

(am mai facut-o o data, dar de dragul tau.. :) :*)

Audrey spunea...

:* si tie
mai zi-mi niste carti dragute, ca as vrea sa mai citesc nu numai ce se cere pe la scoala si nu stiu pe unde sa caut
:)

lara spunea...

mai bine mai tarziu decat niciodata:)

Diana Adela Martin spunea...

Moi, j'avais ecope du role le plus perilleux:je devais lui voler sa malette et le lancer a mes trousses. Toutefois, pour ne pas prendre trop de risque, Jacob devait lui faire un croche-patte pour qu-il puisse tomber avant de me poursuivre.
Le plan fonctionna a merveille; j'attrapai la malette, surpassant par la meme occasion toutes les idees preconcues sur mon sang-froid. L'Allemand, apres avoir ete fauchee par la jambe gauche de mon delicieux ami, se releva et me poursuivit; je fis le tour du pate des maisons, juste le temps de le suer, puis m'arretai sechement. Au moment ou il fondit sur moi , Eleonore deboula avec une camera et dit: "souriez, vous etes filmes!"
[David Foenkinos - Entre les oreilles]

oooh de ce m-ai prins tocmai langa cartea asta...nu inteleg mai nimic din fragmentul asta. nici macar nu m-am apucat sa o citesc, abia am imprumutat-o...

Natty: eu am citit de curand Melissa Bank -Ghid de vanatoare si pescuit pt fete si mai apoi Magic (colectia humanitas cocktail) and i really enjoyed it. dc as fi critic literar as spune ca aceasta carte transcende genul chicklit si il ilumineaza.

Audrey spunea...

merci Diana pentru recomandari :D

ma bucur ca nici tu nu intelegi mai nimic din fragment pentru ca, nici eu nu inteleg cam... deloc. ;))

. spunea...

nu am reusit sa citesc Maitreyi inca ..dar dupa citatul asta cred ca o sa fie urmatoarea mea lectura .

Audrey spunea...

chiar merita. e foate frumoasa povestea. :)

Anca spunea...

daca esti sensibil, o sa plangi la Maitreyi. :)
de fapt, oricum o sa plangi.