duminică, 2 septembrie 2007

"Music washes away from the soul the dust of everyday life..."


Gwen Stefani-Wonderful life


Deep Dish-We gonna feel it


Young Love-Find a new way to dance


Black-Wonderful life


"Here I go out to see again
the sunshine fills my hair
and dreams hang in the air
Gulls in the sky and in my blue eyes
you know it feels unfair
there's magic everywhere

Look at me standing
here on my own again
up straight in the sunshine

No need to run and hide
it's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
it's a wonderful, wonderful life

Sun in your eyes
the heat is in your hair
they seem to hate you
because you're there
and I need a friend
Oh, I need a friend
to make me happy
not stand here on my own."

5 comentarii:

. spunea...

nu prea ai chef de viatza zilele astea ..sau esti cam plictisita nu ?? si incerci sa te scoti din starea asta si nu prea stii cum ...?!

Audrey spunea...

mmm...vreau doar sa dorm.
mi-e groaza ca incepe in curand scoala si mai sunt si total lipsita de inspiratie ca sa mai scriu ceva.
dar, fac cmparaturi si ascult muzica. nu sunt foarte plictisita, dar ai tu cumva vre-un remediu ca sa ies din starea asta? ;))

. spunea...

sincer ...nu prea ...pt ca si eu sunt la munca ...si ma plictisesc si implicit am ascultat inclusiv melodiile tale sa vad daca te inveslesc asa cat de cat ..si au un mic efect dar ff vag :P

Audrey spunea...

\:D/ azi mi-au venit cerceii pe care i-am comandat de la andreea si sunt foarte vesela asa ca un remediu ar putea fi:... cumparaturile :))

Ela Iliesi spunea...

Shoppingul e un remediu periculos. Dupa ce o sa-ti revii o sa vrei sa intri iar in starea anterioara :p