marți, 1 mai 2007

IMI PLACE:
  • sa privesc marea...de oriunde. de pe o plaja exotica, cu nisip fierbinte, stand la umbra unui palmier sau de pe o stanca inalta. De oriunde as privi-o, ma incanta. Ador sa vad cum valurile se izbesc de tarm, cum pescarusii zboara pe deasupra si cum soarele se apleaca in fata ei, fascinat de mirifica imagine.
  • parfumul "Extraordinary" de la Avon. Caracterizarea din revista suna cam asa: "Esti o femeie increzatoare, sofisticata, ce adora luxul. Esti o fire romantica, pentru care sentimentele conteaza cel mai mult" Mi se potriveste intru-totul. Iar aroma e de-a dreptul divina.
  • culoarea argintie. Nu stiu exact de ce. Are legatura cu stelele, cu gheata, cu sclipirea pe care o vezi in ochii unui om fericit.
  • sa dansez. Prin dans imi exprim cel mai bine trairile. Ador sa inchid ochii si sa ma las purtata de muzica. As dansa toata ziua. Ma binedispune imediat.
  • HBO...imi plac filmele. Pune-mi pe hbo, da-mi o punga de popcorn si sunt fericita :D
  • sa ies cu prietenii; O intalnire cu prietenii imi reincarca bateriile. Chiar daca nu facem nimic special. E doar...o senzatie de bine.
  • serialul "Rebel in California" nu am ce sa spun. e pur si simplu grozav
  • sa port multe bratari. nici asta nu stiu de ce. cred doar ca arata bine ;)
  • vara...hmmm...soare stralucitor care iti mangaie fata, inghetata, muzica vesela, fara scoala...cum sa nu-ti placa?
  • sa fac cumparaturi. cumparaturile ma fac fericita. si imi terorizeaza parintii. thank god am numai 15 ani si nu-s inca pe cont propriu ca ar fi vai de mine.
  • sa injur pe maghiara...;)) e foarte comic pentru ca sunt atatea combinatii...:)) prietena mea cea mai buna e maghiara si se amuza mereu de pasiunea mea.
  • MTV...ador muzica in general. orice fel de gen, doar sa exprime trairi intense.
  • lacul de unghii...verde, violet, portocaliu...ma face sa ma simt din nou un copil. Nu ca acum as fi foarte mare, dar pot sa zic ca am trecut de perioada in care ma jucam toata ziua, eram mereu vesela si nu imi faceam atatea griji...
  • inghetata de capsuni: e buuuna! capsunile sunt dulci. ca si mine.
  • Anjelina Jolie. e indrazneata, talentata, senzuala, sexy, hotarata. tot ce mi-ar placea sa fiu.
  • craciunul. tot ce reprezinta craciunul imi place la nebunie. zapada, mos craciun, cadourile, prajiturile, zambetele, urarile, ...ma fac sa ma simt ca intr-un basm.
  • sa skiez: senzatia aceea de andrenalina si sentimentul de libertate pe care il am cand cobor pe partie imi provoaca o stare care pur si simplu ma lasa fara aer.

Niciun comentariu: